«Οι νέες λεωφόροι σκοτώνουν τον Υμηττό» Ελευθεροτυπία
"Συγκέντρωση για τον Υμηττό" Η Καθημερινή
Του Γιαννη Eλαφρου
Η πόλη μας και το βουνό μας, ο Υμηττός, ανήκουν στους κατοίκους και θα τα υπερασπίσουμε με τη μαζική μας κινητοποίηση! Αυτό ήταν το βασικό μήνυμα της Πρωτοβουλίας Αγώνα ενάντια στους νέους αυτοκινητοδρόμους και το προωθούμενο Προεδρικό Διάταγμα για τον Υμηττό, κατά τη διάρκεια χθεσινής συνέντευξης Τύπου στα γραφεία της ΟΛΜΕ, όπου εξήγγειλε μεγάλη συγκέντρωση και πορεία αύριο Σάββατο, 16 Μαΐου, στις 12 μ.μ., στον κόμβο Σακέτα, επί της περιφερειακής του Υμηττού, στο ύψος του Βύρωνα.
«Στο σημείο αυτό προγραμματίζεται να κατασκευαστεί ο φαραωνικός κόμβος του νέου αυτοκινητόδρομου που σχεδιάζει το ΥΠΕΧΩΔΕ, προς όφελος εργολάβων και κατασκευαστικών εταιρειών», υπογράμμισε ο κ. Σταύρος Τζιορτζιώτης, μέλος της επιτροπής κατοίκων και δημοτικός σύμβουλος Βύρωνα. Τα σχέδια του νέου δρόμου μιλούν για κοπή 3.800 δέντρων, αλλά οι υπολογισμοί δασολόγων -όπως τονίστηκε από την Πρωτοβουλία Αγώνα- ανεβάζουν τον αριθμό σε 10.000 δέντρα, ενώ θα κοπούν χιλιάδες ακόμα προκειμένου να κατασκευαστούν οι οδικές προσβάσεις κ.λπ. Ας σημειωθεί ότι στο σημείο που προβλέπεται να κατασκευαστεί ο νέος κόμβος εκδηλώθηκε πυρκαγιά το καταστροφικό καλοκαίρι του 2007. «Οι νέοι αυτοκινητόδρομοι θα υποβαθμίσουν το περιβάλλον αλλά και την ποιότητα ζωής των κατοίκων», τόνισε η κ. Σύλα Τσέκου. «Αντιδρούμε συνολικά σε αυτό το μοντέλο ζωής και πόλης, που είναι πια αδιέξοδο», συμπλήρωσε, φέρνοντας σαν παράδειγμα το μποτιλιάρισμα στην υπάρχουσα περιφερειακή και την Αττική Οδό.
Ολοκληρωμένο δίκτυο
Η Πρωτοβουλία Αγώνα αντιπροτείνει την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου δικτύου Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, με τακτικά και αξιόπιστα δρομολόγια, ενώ απαιτεί να μην επιτρέπεται καμιά παρέμβαση στον Υμηττό, που πρέπει να μπει υπό απόλυτη προστασία.
Η Πρωτοβουλία Αγώνα (http://%20protovoulia-agona.%20blogspot.com/), η οποία συγκροτείται από κατοίκους από τις περιοχές Αλίμου, Ελληνικού, Γλυφάδας, Αργυρούπολης, Ηλιούπολης, Βύρωνα, Καρέα, Καισαριανής, Ζωγράφου, Χολαργού, Αγ. Παρασκευής, Δάφνης, Υμηττού, Ιλισίων, Μεσογείων και από τους «Ανατολικούς Ποδηλάτ-ισσ-ες», ασκεί κριτική σε δημοτικές αρχές, γιατί δεν υψώνουν αποτελεσματικό τείχος προστασίας του Υμηττού.
Από τον Αλιμο έως την Αγία Παρασκευή και από το Βύρωνα έως τη Γλυφάδα, κάτοικοι από δεκαπέντες δήμους σύστησαν χθες τη νεογέννητη «Πρωτοβουλία Αγώνα», μια κίνηση πολιτών ενάντια στους νέους αυτοκινητόδρομους και το Προεδρικό Διάταγμα λεηλασίας του Υμηττού.«Είμαστε εδώ για να δείξουμε ότι ο κόσμος έχει πάρει την υπόθεση του Υμηττού στα χέρια του», τόνιζε ο Σταύρος Τζωρτζιώτης από το Βύρωνα. Η πρώτη απόδειξη της κινητοποίησης των κατοίκων έρχεται αύριο, Σάββατο, όπου η «Πρωτοβουλία Αγώνα» δίνει ραντεβού διαμαρτυρίας στον κόμβο Σακέτα (12.00 μ.).«Το βουνό δεν μπορεί να γίνει τροχονόμος στην κίνηση της πόλης. Είναι η μοναδική επαφή που μας έχει απομείνει με τη φύση. Και δεν είμαστε ρομαντικοί που τον οραματιζόμαστε έτσι», σημείωσε ο Χρήστος Γραμματίδης από την Αγία Παρασκευή - ένα δήμο που μετράει πληγές από την εφαρμογή της πολιτικής των αυτοκινητοδρόμων.Τα μέλη της «Επιτροπής Αγώνα» καταγγέλλουν πως οι δρόμοι της φωτιάς που κατέκαψαν τον Υμηττό το 2007 είναι τα ίδια μονοπάτια πάνω στα οποία προγραμματίζεται η χάραξη της νέας περιφερειακής, κατηγορούν δημάρχους πως ξεπουλάνε δάση σε αντάλλαγμα «νεκροταφείων» και απορρίπτουν το επιχείρημα της κυκλοφοριακής αποσυμφόρησης. Σύμφωνα με στοιχεία της Αττικής οδού, η ημερήσια διέλευση το 2001 ήταν 33.525 αυτοκίνητα και το 2008 είχε φτάσει στα 400.000.Αλλωστε, από την «πόρτα πόρτα» έρευνα της «Πρωτοβουλίας Αγώνα» προκύπτει ότι «σχεδόν κανείς δεν πιστεύει τους υπουργικούς ισχυρισμούς και πως κανείς δεν θέλει να ζήσει σε μια πόλη-τέρας».
«Οι νέοι αυτοκινητόδρομοι που σχεδιάζει το ΥΠΕΧΩΔΕ στον Υμηττό είναι η άμεση εγκληματική εφαρμογή του προεδρικού διατάγματος που προωθείται από το υπουργείο. Ενα προεδρικό διάταγμα που νομιμοποιεί τις υπάρχουσες χρήσεις στο βουνό, αλλά ανοίγει το δρόμο και για μελλοντικές οικιστικές επεκτάσεις» υποστηρίζουν κάτοικοι από δήμους που συνορεύουν με το βουνό.
Αλλά επειδή ο Υμηττός είναι δημόσιο αγαθό, ένωσαν τις δυνάμεις τους και συγκρότησαν τον περασμένο μήνα την «Πρωτοβουλία Αγώνα Ενάντια στους Νέους Αυτοκινητόδρομους και το Νέο Προεδρικό Διάταγμα Λεηλασίας του Υμηττού». Αύριο στις 12 μ. πραγματοποιούν συγκέντρωση - πορεία στο βουνό και σημείο συνάντησης: είσοδος Σακέτα (Κουταλάς) στον Βύρωνα επί της λ. Κατεχάκη.
Σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου τόνισαν ότι δεν θα επιτρέψουν να γίνει ένα έργο που -όπως είπαν- «λεηλατεί» το βουνό, ενισχύει τη χρήση του Ι.Χ. και εξυπηρετεί τα εργολαβικά συμφέροντα.
Υπογράμμισαν ότι οι νέοι αυτοκινητόδρομοι δεν θα μειώσουν το κυκλοφοριακό, αναφέροντας χαρακτηριστικά το παράδειγμα την Αττικής Οδού, που -όπως είπαν- τις μισές μέρες της εβδομάδας είναι μποτιλιαρισμένη τις ώρες αιχμής. Γι' αυτό και υποστήριξαν ότι η λύση στο κυκλοφοριακό είναι η ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Συγκεκριμένα, αναφερόμενοι στον κόμβο Σακέτα στον Βύρωνα έκαναν λόγο για ένα μεγάλο περιβαλλοντικό έγκλημα αφού -σύμφωνα με τη μελέτη του ΥΠΕΧΩΔΕ- για να κατασκευαστεί θα χρειαστεί να κοπούν 3.800 δένδρα.
Και ενώ το έργο είναι στα σκαριά, σε δημοτικό συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη ο Δήμος Γλυφάδας πήρε θέση υπέρ του έργου.
ΝΑΥ. ΚΑΡ.
Αλλά επειδή ο Υμηττός είναι δημόσιο αγαθό, ένωσαν τις δυνάμεις τους και συγκρότησαν τον περασμένο μήνα την «Πρωτοβουλία Αγώνα Ενάντια στους Νέους Αυτοκινητόδρομους και το Νέο Προεδρικό Διάταγμα Λεηλασίας του Υμηττού». Αύριο στις 12 μ. πραγματοποιούν συγκέντρωση - πορεία στο βουνό και σημείο συνάντησης: είσοδος Σακέτα (Κουταλάς) στον Βύρωνα επί της λ. Κατεχάκη.
Σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου τόνισαν ότι δεν θα επιτρέψουν να γίνει ένα έργο που -όπως είπαν- «λεηλατεί» το βουνό, ενισχύει τη χρήση του Ι.Χ. και εξυπηρετεί τα εργολαβικά συμφέροντα.
Υπογράμμισαν ότι οι νέοι αυτοκινητόδρομοι δεν θα μειώσουν το κυκλοφοριακό, αναφέροντας χαρακτηριστικά το παράδειγμα την Αττικής Οδού, που -όπως είπαν- τις μισές μέρες της εβδομάδας είναι μποτιλιαρισμένη τις ώρες αιχμής. Γι' αυτό και υποστήριξαν ότι η λύση στο κυκλοφοριακό είναι η ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Συγκεκριμένα, αναφερόμενοι στον κόμβο Σακέτα στον Βύρωνα έκαναν λόγο για ένα μεγάλο περιβαλλοντικό έγκλημα αφού -σύμφωνα με τη μελέτη του ΥΠΕΧΩΔΕ- για να κατασκευαστεί θα χρειαστεί να κοπούν 3.800 δένδρα.
Και ενώ το έργο είναι στα σκαριά, σε δημοτικό συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη ο Δήμος Γλυφάδας πήρε θέση υπέρ του έργου.
ΝΑΥ. ΚΑΡ.
"Συγκέντρωση για τον Υμηττό" Η Καθημερινή
Του Γιαννη Eλαφρου
Η πόλη μας και το βουνό μας, ο Υμηττός, ανήκουν στους κατοίκους και θα τα υπερασπίσουμε με τη μαζική μας κινητοποίηση! Αυτό ήταν το βασικό μήνυμα της Πρωτοβουλίας Αγώνα ενάντια στους νέους αυτοκινητοδρόμους και το προωθούμενο Προεδρικό Διάταγμα για τον Υμηττό, κατά τη διάρκεια χθεσινής συνέντευξης Τύπου στα γραφεία της ΟΛΜΕ, όπου εξήγγειλε μεγάλη συγκέντρωση και πορεία αύριο Σάββατο, 16 Μαΐου, στις 12 μ.μ., στον κόμβο Σακέτα, επί της περιφερειακής του Υμηττού, στο ύψος του Βύρωνα.
«Στο σημείο αυτό προγραμματίζεται να κατασκευαστεί ο φαραωνικός κόμβος του νέου αυτοκινητόδρομου που σχεδιάζει το ΥΠΕΧΩΔΕ, προς όφελος εργολάβων και κατασκευαστικών εταιρειών», υπογράμμισε ο κ. Σταύρος Τζιορτζιώτης, μέλος της επιτροπής κατοίκων και δημοτικός σύμβουλος Βύρωνα. Τα σχέδια του νέου δρόμου μιλούν για κοπή 3.800 δέντρων, αλλά οι υπολογισμοί δασολόγων -όπως τονίστηκε από την Πρωτοβουλία Αγώνα- ανεβάζουν τον αριθμό σε 10.000 δέντρα, ενώ θα κοπούν χιλιάδες ακόμα προκειμένου να κατασκευαστούν οι οδικές προσβάσεις κ.λπ. Ας σημειωθεί ότι στο σημείο που προβλέπεται να κατασκευαστεί ο νέος κόμβος εκδηλώθηκε πυρκαγιά το καταστροφικό καλοκαίρι του 2007. «Οι νέοι αυτοκινητόδρομοι θα υποβαθμίσουν το περιβάλλον αλλά και την ποιότητα ζωής των κατοίκων», τόνισε η κ. Σύλα Τσέκου. «Αντιδρούμε συνολικά σε αυτό το μοντέλο ζωής και πόλης, που είναι πια αδιέξοδο», συμπλήρωσε, φέρνοντας σαν παράδειγμα το μποτιλιάρισμα στην υπάρχουσα περιφερειακή και την Αττική Οδό.
Ολοκληρωμένο δίκτυο
Η Πρωτοβουλία Αγώνα αντιπροτείνει την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου δικτύου Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, με τακτικά και αξιόπιστα δρομολόγια, ενώ απαιτεί να μην επιτρέπεται καμιά παρέμβαση στον Υμηττό, που πρέπει να μπει υπό απόλυτη προστασία.
Η Πρωτοβουλία Αγώνα (http://%20protovoulia-agona.%20blogspot.com/), η οποία συγκροτείται από κατοίκους από τις περιοχές Αλίμου, Ελληνικού, Γλυφάδας, Αργυρούπολης, Ηλιούπολης, Βύρωνα, Καρέα, Καισαριανής, Ζωγράφου, Χολαργού, Αγ. Παρασκευής, Δάφνης, Υμηττού, Ιλισίων, Μεσογείων και από τους «Ανατολικούς Ποδηλάτ-ισσ-ες», ασκεί κριτική σε δημοτικές αρχές, γιατί δεν υψώνουν αποτελεσματικό τείχος προστασίας του Υμηττού.
Πορεία διαμαρτυρίας «Όχι αυτοκινητόδρομοι στον Υμηττό» Το Βήμα
Παρασκευή 15 Μαΐου 2009
Παρασκευή 15 Μαΐου 2009
Πορεία διαμαρτυρίας κατά των σχεδιαζόμενων έργων για την κατασκευή αυτοκινητοδρόμων στον Υμηττό πραγματοποιούν αύριο στις 12 το μεσημέρι μπροστά από το Στρατόπεδο Σακέττα στον Καρέα κάτοικοι, φορείς και η Πρωτοβουλία Αγώνα Κατά των Αυτοκινητοδρόμων στον Υμηττό. Οι τοπικές επιτροπές αγώνα των δήμων της Νοτιοανατολικής Αθήνας που έχουν αναλάβει τη διοργάνωση της διαμαρτυρίας υποστηρίζουν ότι οι αυτοκινητόδρομοι, οι κόμβοι και οι σήραγγες, σε συνδυασμό με το πρόσφατο προεδρικό διάταγμα για τις επιτρεπόμενες χρήσεις στον Υμηττό, θα είναι η οριστική ταφόπλακα για τα δάση του όρους και την ποιότητα ζωής σε ολόκληρο το Λεκανοπέδιο. Οπως τόνισαν εκπρόσωποι της Πρωτοβουλίας Αγώνα σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου, «το Λεκανοπέδιο δεν χρειάζεται νέους αυτοκινητόδρομους.Χρειάζεται ένα νέο,διευρυμένο δίκτυο λεωφορειοδρόμων, την ενίσχυση του τραμ, τη δημιουργία ποδηλατοδρόμων και την αναδάσωση όλων των καμένων εκτάσεων στον Υμηττό». Σημείωναν μάλιστα ότι ο κύριος κόμβος των νέων αυτοκινητοδρόμων σχεδιάζεται να κατασκευαστεί πάνω στην καμένη έκταση της θέσης «Κουταλάς». Οι εκπρόσωποι της Πρωτοβουλίας παρουσίασαν επίσης μια δική τους μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, όπου δινόταν έμφαση στην αύξηση της μέσης θερμοκρασίας σε όλο το ανατολικό Λεκανοπέδιο, συνέπεια της αυξημένης κίνησης οχημάτων, και στη συνδυασμένη, κυκλοφοριακή συμφόρηση της Αττικής οδού και των νέων δρόμων. Στις διεκδικήσεις των κατοίκων συμπαραστέκονται οι κινήσεις ποδηλατών της Αθήνας, που διοργανώνουν ποδηλατική πορεία το επόμενο Σάββατο 23 Μαΐου από τα Ιλίσια ως τον χώρο του παλαιού αεροδρομίου στο Ελληνικό.
"Κίνηση πολιτών για τον Υμηττό"
"Πρωτοβουλία Αγώνα" ενάντια στους νέους αυτοκινητόδρομους. Ελεύθερος Τύπος
Της Στέλλας Χαραμή
Παρασκευή, 15.05.09
Από τον Αλιμο έως την Αγία Παρασκευή και από το Βύρωνα έως τη Γλυφάδα, κάτοικοι από δεκαπέντες δήμους σύστησαν χθες τη νεογέννητη «Πρωτοβουλία Αγώνα», μια κίνηση πολιτών ενάντια στους νέους αυτοκινητόδρομους και το Προεδρικό Διάταγμα λεηλασίας του Υμηττού.«Είμαστε εδώ για να δείξουμε ότι ο κόσμος έχει πάρει την υπόθεση του Υμηττού στα χέρια του», τόνιζε ο Σταύρος Τζωρτζιώτης από το Βύρωνα. Η πρώτη απόδειξη της κινητοποίησης των κατοίκων έρχεται αύριο, Σάββατο, όπου η «Πρωτοβουλία Αγώνα» δίνει ραντεβού διαμαρτυρίας στον κόμβο Σακέτα (12.00 μ.).«Το βουνό δεν μπορεί να γίνει τροχονόμος στην κίνηση της πόλης. Είναι η μοναδική επαφή που μας έχει απομείνει με τη φύση. Και δεν είμαστε ρομαντικοί που τον οραματιζόμαστε έτσι», σημείωσε ο Χρήστος Γραμματίδης από την Αγία Παρασκευή - ένα δήμο που μετράει πληγές από την εφαρμογή της πολιτικής των αυτοκινητοδρόμων.Τα μέλη της «Επιτροπής Αγώνα» καταγγέλλουν πως οι δρόμοι της φωτιάς που κατέκαψαν τον Υμηττό το 2007 είναι τα ίδια μονοπάτια πάνω στα οποία προγραμματίζεται η χάραξη της νέας περιφερειακής, κατηγορούν δημάρχους πως ξεπουλάνε δάση σε αντάλλαγμα «νεκροταφείων» και απορρίπτουν το επιχείρημα της κυκλοφοριακής αποσυμφόρησης. Σύμφωνα με στοιχεία της Αττικής οδού, η ημερήσια διέλευση το 2001 ήταν 33.525 αυτοκίνητα και το 2008 είχε φτάσει στα 400.000.Αλλωστε, από την «πόρτα πόρτα» έρευνα της «Πρωτοβουλίας Αγώνα» προκύπτει ότι «σχεδόν κανείς δεν πιστεύει τους υπουργικούς ισχυρισμούς και πως κανείς δεν θέλει να ζήσει σε μια πόλη-τέρας».
Συγκέντρωση και πορεία αύριο 16/05 στις 12πμ στην είσοδο Σακέτα (Κουταλάς) Βύρωνα επί της Λ. Κατεχάκη
Τη λεηλασία του Υμηττού, που επιχειρείται με το προωθούμενο Προεδρικό Διάταγμα και τους σχεδιαζόμενους νέους αυτοκινητόδρομους, ανέδειξαν στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν την Πέμπτη στα γραφεία της ΟΛΜΕ τα μέλη της Πρωτοβουλίας Αγώνα. Μέσα από μια αναλυτική παρουσίαση με στοιχεία, βίντεο και φωτογραφίες οι κάτοικοι από 15 δήμους, που πλήττονται άμεσα από τα σχέδια του ΥΠΕΧΩΔΕ, στιγμάτισαν την εξόφθαλμη πρόθεση κράτους και επιχειρηματιών να μετατρέψουν τις γειτονιές τους σε ασφυκτικά τσιμεντένια κλουβιά.
Ιδιαίτερο βάρος έδωσαν, μεταξύ άλλων, στη δημιουργία του ανισόπεδου υπερ-κόμβου Σακέτα στον Βύρωνα, ο οποίος-παρά τους ψευδείς ισχυρισμούς του Υπουργείου για το αντίθετο- θα κατασκευαστεί ολόκληρος μέσα στο αισθητικό δάσος Καισαριανής καταστρέφοντας έναν από τους τελευταίους πνεύμονες οξυγόνου στη Αθήνα. Ο κόμβος Σακέτα είναι ένα μόνο παράδειγμα της τερατώδους “ανάπτυξης“ των αυτοκινητοδρόμων, βασικός στόχος των οποίων, όπως τόνισαν τα μέλη της Πρωτοβουλίας, είναι η επέκταση του αστικού ιστού μέχρι τα Μεσόγεια και η “επιχειρηματική έκρηξη” που θα φέρει μαζί της. Μακροπρόθεσμος φυσικά σκοπός είναι η μεταβολή συνολικά της Αττικής σε ένα άρτια οργανωμένο διαμετακομιστικό κέντρο για την Ευρώπη, που θα εξασφαλίζει τη ζωτική για το καπιταλιστικό σύστημα ομαλή και γρήγορη ροή εμπορευμάτων και υπηρεσιών.
Ο σχεδιασμός αυτός δεν θα μπορούσε να υλοποιηθεί χωρίς τη θεσμική, νομική κατοχύρωση της λεηλασίας του ορεινού όγκου του Υμηττού, που επιτυγχάνεται με το προτεινόμενο σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος. Το ΠΔ αυτό χωρίζει τον Υμηττό σε 8 συνολικά ζώνες και υποζώνες , ανοίγοντας την πόρτα για νέες νόμιμες, παράνομες, νομιμοφανείς χρήσεις σε βάρος του φυσικού τοπίου. Ενδεικτικό είναι ότι στις ζώνες αυτές προβλέπεται ακόμη και “πάρκο κεραιών” (!!), ενώ συνολικά ο χαρακτηρισμός του Υμηττού ως “αστικού πάρκου” δηλώνει ξεδιάντροπα ότι υπάρχει διαθέσιμη γη για οικιστικές ζώνες και χωροθέτηση άλλων “υποδομών”. Στο μοίρασμα αυτό των “φιλέτων” στον Υμηττό εμπλέκονται από μεγαλοεργολάβους, κατασκευαστές, δημοτικές αρχές, κλπ, μέχρι την Εκκλησία που διεκδικεί συνολικά 4.500 στρέμματα.
Από την πλευρά τους, οι επιτροπές και συνελεύσεις κατοίκων από 15 δήμους, οι οποίες συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία απαιτούν, απαλλαγμένοι από τις αυταπάτες των “εναλλακτικών λύσεων”, να μην κατασκευαστεί κανένας νέος αυτοκινητόδρομος, υπόγειος, ή υπέργειος με κόμβους και σήραγγες, να αποσυρθεί άμεσα το σχέδιο τροποποίησης του Π.Δ. για τον Υμηττό, καθώς και να μην υπάρξει καμία διαβούλευση με όσους σχεδιάζουν τη λεηλασία του βουνού.
Σε αυτό το πλαίσιο διοργανώνουν αύριο στις 12πμ στην είσοδο Σακέτα (κουταλάς) Βύρωνα επί της Λ. Κατεχάκη συγκέντρωση και πορεία με βασικό σύνθημα "Να τους σταματήσουμε”.
Ήδη, πάντως, στις κατά τόπους γειτονιές τους, οι κάτοικοι με αμεσοδημοκρατικές και “απο τα κάτω” διαδικασίες έχουν πραγματοποιήσει δράσεις, εκδηλώσεις και παρεμβάσεις σε δημοτικά συμβούλια ενάντια στη λεηλασία των ζωών τους, ακόμη και σε “μαύρους” δήμους, όπως εκείνος της Γλυφάδας, που ψήφισε τις προηγούμενες μέρες υπέρ των νέων αυτοκινητοδρόμων.
Είναι πλέον εμφανές στους κυρίαρχους ότι η μετατροπή των γειτονιών σε μοντέρνες φυλακές, που τα μόνα που θα κινούνται ελεύθερα είναι τα εμπορεύματα, θα βρει μπροστά της την ανυποχώρητη αντίσταση των κατοίκων, που παίρνουν την κατάσταση στα χέρια τους!
Να θυμίσουμε ότι η Πρωτοβουλία Αγώνα συγκροτείται από Επιτροπές και αγωνιζόμενους κατοίκους από τις περιοχές Αλίμου, Ελληνικού, Γλυφάδας, Αργυρούπολης, Ηλιούπολης, Βύρωνα, Καρέα, Καισαριανής, Ζωγράφου, Χολαργού, Αγ. Παρασκευής, Δάφνης, Υμηττού, Παγκρατίου, Ιλισίων, Εστίας Πανεπιστημιούπολης, Μεσογείων και από τους Ανατολικούς Ποδηλάτ-ισσ-ες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου