Κι αυτό επειδή: "Η Άκτωρ, στο πλαίσιο των προσπαθειών της για την προστασία του περιβάλλοντος, προχώρησε στην πρώτη εφαρμογή του Συστήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης κατά την κατασκευή του Αυτοκινητόδρομου της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Υμηττού, με στόχο την περιβαλλοντική αναβάθμιση του Αυτοκινητόδρομου (sic), αλλά και την προστασία ευρύτερα του ανθρωπογενούς και φυσικού περιβάλλοντος του Υμηττού."
Άφου μάθαμε ότι ο αυτοκινητόδρομος χρειάζεται περιβαλλοντική αναβάθμιση και όχι η ποιότητα της ζωής μας, παρακάτω στο άρθρο μαθαίνουμε ότι ένας από τους λόγους της βράβευσης ήταν ότι η εταιρεία μεταχειρίστηκε "σχεδόν στο σύνολό τους τα προϊόντα εκσκαφής..., (αυτό δηλαδή που στην αμέσως προηγούμενη ανάρτησή μας ισχυριζόμαστε, η εξαντλητική λεηλασία του βουνού)... συμβάλλοντας κατά αυτόν τον τρόπο στην ελαχιστοποίηση των αναγκών σε πρώτες ύλες οδοποιίας, σηράγγων, γεφυρών."
Επίσης μαθαίνουμε ότι ένα τέτοιο έργο δεν είναι μόνο περιβαλλοντικά φιλικό και τεχνολογικά εξελιγμένο, αλλά είναι σχεδόν ένα έργο τέχνης:
"εφαρμόστηκαν σύγχρονες μέθοδοι σχεδιασμού και αρχιτεκτονικών παρεμβάσεων στις εισόδους των σηράγγων και στις σήραγγες cut-and-cover,
"έγινε αντιστήριξη πρανών και βράχων με την χρήση εμφανών αγκυρίων ιδιαίτερης αισθητικής
-πραγματοποιήθηκαν ειδικές εικαστικές διαμορφώσεις πρανών και ανάγλυφου τοπίου, με ειδικές εικαστικές παρεμβάσεις
-έγινε επιλογή χρήσης υψηλής τεχνολογίας περιβάλλοντος, όπως ήπιες ανατινάξεις, εκσκαφές σηράγγων με Roadheader, χρήση πολυμερούς τροποποιημένης ασφάλτου (S.B.S.), αντιρρυπαντική επάλειψη επιφανειών (anti-graffity) κ.λπ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου