Τρίτη 21 Απριλίου 2009

Οι ΣΔΙΤ "δουλεύουν" σκληρά. - Ναι, αλλά ποιον;





Ο λόγος για την Ολυμπία Οδό που με τα τσουχτερά διόδια (2,80€) εργάζεται σκληρά για να τοποθετεί τέτοιου είδους πινακίδες στην (πρώην) Εθνική Οδό. Η αλήθεια είναι ότι μου πρόσφεραν πολύ και πικρό γέλιο καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού μου, όποτε έβλεπα αυτές τις πινακίδες - κι άλλες παρόμοιες τύπου θρίλερ.

Η έντονη και δυναμική παρουσία της Ολυμπίας Οδού ήταν εμφανής όχι μόνο μέσω των καταπληκτικής έμπνευσης πινακίδων και των τσουχτερών διοδίων, αλλά και μέσω του αφανισμού ολών των φυτών στις διαχωριστικές νησίδες, του τεράστιου στόλου ακινητοποιημένων αυτοκινήτων της (δεν ξέρω ποιος είναι ο ρόλος τους) και της παντελούς έλλειψης (ορατών τουλάχιστων) "έργων". Α, ξέχασα και τα έγχρωμα ιλουστρασιόν τετρασέλιδα που μοίραζαν για να ενημερώσουν τους ιθαγενείς οδηγούς για το μελλοντικό θεάρεστο έργο τους.

Δεν βιάζομαι ούτε και θέλω τελικά να ολοκληρωθούν τα "έργα" της Ολυμπίας Οδού. Όχι επειδή μου αρέσει ο κίνδυνος όποτε ταξιδεύω, αλλά επειδή έχω ήδη καταλάβει "έργα" ΣΔΙΤ τι σημαίνουν. Επειδή ακόμα και ως "απλός πολίτης" και "μέσος ψηφοφόρος" το νιώθω πια στο πετσί μου: μας δουλεύουν κανονικά.


Σ.Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΩΛΕΙΤΑΙ!

Το νερό που πίνουμε!
Σειρά έχουν οι φυλακές. Θυμηθείτε το.
Powered By Blogger

Αναγνώστες

Βlog ελεύθερο από διαφημίσεις

Κοινοποίηση